Juttasd el a készülékedet szervizünkbe személyesen, vagy futárszolgálat segítségével. Ne felejtsd el a legfontosabb infókat egy papírra írva beletenni a dobozba: Név, cím, email, telefonszám, hibajelenség leírása.
A beérkezett terméket a hibaleírás alapján bevizsgáljuk, és adunk egy árajánlatot, amiről emailben vagy telefonon értesítünk.
Az elfogadott árajánlat alapján elvégezzük a javítást, és jelezzük ha készen van. Eldöntheted, hogy személyesen veszed át, vagy futárszolgálattal küldjük vissza a javított eszközt.
Személyes átvételkor készpénzzel, vagy bankkártyával fizethetsz, kiszállítás esetén átutalással vagy utánvéttel egyenlítheted ki a számlát.
Mivel minden típus és probléma más javítást igényel, így előre nem tudjuk megmondani a javítás költségét. Küldd el a készüléket bevizsgálásra, és megnézzük, mennyiért tudjuk megjavítani!
Hozd be személyesen vagy küldd el futárral, esetleg postán a szervizünk címére (1141 Budapest Vezér utca 106.).
Ennek költsége garanciális hiba esetén is téged terhel.
Bejöhetsz érte személyesen, vagy kérheted, hogy szerződött futárszolgálatunkkal elküldjük azt egy általad választott címre. Garanciális javítás esetén a visszaszállítás díjmentes.
Fontos, hogy miután megkaptad az értesítést a készülék elkészültéről, további 14 napig tudjuk díjmentesen tárolni azt.
A hatályos jogszabályoknak megfelelően, 3 hónap garanciát adunk a cserélt alkatrészre, valamint az elvégzett munkára.
A külföldről, szürkeimportból származó eszközök javításával kapcsolatban az eladó felelőssége a garancia és használati útmutató biztosítása. A nem nálunk vagy partnereinknél vásárolt Godox vakukat nem javítjuk.
Elsősorban a nálunk vásárolt Godox és Mikrosat vakukat és LED lámpákat javítjuk.
YongNuo, Canon, Nikon, stb… rendszervakuk javítását nem tudjuk vállalni.
A külföldről vásárolt vakuk garanciális és azon túli javításáért, alkatrészellátásáért, használati utasításért a külföldi eladó a felelős, mi nem javítjuk.